wtorek, 6 października 2009

Różane wyróżnienie

Ale niespodzianka! Wchodzę tu sobie zmęczona na bloga, patrzę i widzę komentarz od Edytki, że dostałam wyróżnienie! Edytko - dziękuję ci bardzo!!! Nie wiem, jak mogłam to przegapić, przecież codziennie włażę po kilka razy na blogi wszelakie. Nie są może to długie chwile, ale aż TAK ślepa nie jestem.










Wyróżnienie przekazałabym wielu dziewczynom blogerkom, część z nich już ma 'różyczkę', a wszystkim dać nie można. Po wielu zamyślonych spojrzeniach, zniecierpliwionych westchnięciach i warknięciach oraz długim kręceniu się po krześle wyróżniam te oto artystki:
Aulika
Pasjonerię (znaną także jako Graszka)
Lenę_WZ
oraz
maj.

6 komentarzy:

  1. Aaaa, dziękuję!!!! Prześliczne wyróżnienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaał!!! Bardzo dziękuję :-) Bardzo jest mi miło :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anelio, bardzo mi miło i dziękuję ogromnie za wyróżnienie! :*

    kartka dla brata z cytatem - świetna - nie jednemu by się przydała... ;)
    a koty masosolinkowe bardzo mi się podobają, mają takie optymistyczne kolorki i w ogóle są cudne z tymi kulkowymi noskami :)))

    pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę bardzo Kochana... w pełni zasłużone wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń