niedziela, 18 października 2009

Niespodzianka i wyróżnienie

Pewnego dnia dostałam prezent od Edytki. W jego skład wchodziło przecudne pudełeczko:
(zdjęcie zapożyczone z Miluszkowego kuferka)

kolczyki oraz wisiorek, pachnące... Sama nie wiem czym, ale pachną przepięknie. Edytko dziękuję Ci baaardzo!!! *
W zamian za to, do Miluszkowego Kuferka posłałam: (to zdjęcie także zapożyczone)
Masosolnego kota, serducho lawendowe oraz notes roboty mojej mamy, zapakowane w pudełko malowane w kolory... Lawendy? Sama nie wiem. ;) Po prostu mazałam to farbą w kolorach fioletu.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

A teraz druga miła sprawa: dostałam wyróżnienie od Makarbelli! Dziękuję Ci kochana. :*
No i znowu łamanie głowy nad przekazywaniem... No dobrze, mam tylko nadzieję, że większość moich szarych komórek przeżyje to ciągłe uderzanie się w głowę. ;) Ażeby się nie powtarzać oraz, żeby wybrać osoby zasługujące na to wyróżnienie wybieram te kochane osóbki:

2 komentarze: