poniedziałek, 26 października 2009

Pudełeczko, ponieś wieczko!

A raczej wysuń szufladkę. :D Się mi się przypomniało się pudełko się. ;) Takie strasznie blade na tym zdjęciu. Do prawdziwego wcale nie podobne. Miałam pokazać już jakiś czas temu moją 1st parę kolczyków, ale słońca nie ma. A do tej pory zrobiłam cztery pary. Nie jakieś cool, ale właśnie takie nie nadzwyczajne są często lepsze. Ale nie zawsze... Dziś był powrót do piekła o międzynarodowej nazwie 'szkoła'. Masakra!!! No dobra, nie było tak źle. Przyznaję... ;) Chociaż nudziłam się jak stado mopsów. No cóż jednak, młodość nie radość (:b). Oto wspomniane już pudełeczko:

Nie, nie ma więcej zdjęć, ponieważ (i ktoś nieco bardziej spostrzegawczy pewnie zauważył, że nie zgadza się to zdjęcie ze wspomnianym wcześniej braku słońca) jest to zdjęcie sprzed naszej ery, czyli z lipca. ;) No i było jedno, a właściwie trzy tylko takie same.

1 komentarz:

  1. Łał... powiększyłam sobie zdjęcie... :-)
    A to otwieranie jest cudowne, choć go prawie wcale nie widać ;-)
    Pudełko rewelacyjne, podziwiam małą formę!!! :-)

    OdpowiedzUsuń